پرتاب بطری استقلالی‌ ها به داخل زمین
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
پرتاب بطری استقلالی‌ ها به داخل زمین
نوشته شده در جمعه 24 مرداد 1393
بازدید : 496
نویسنده : AmirAli
 
در دقیقه 69 مسابقه پرتاب بطری از ضلع جنوبی ورزشگاه که هواداران استقلال در آن مستقر بودند باعث شد فغانی داور بازی جریان مسابقه را متوقف کرده و پرتاب سنگ به دورن زمین را به ناظر بازی اطلاع دهد.
 
مهر: دیدار تیم های سپاهان و استقلال که با برتری 3 بر یک زردپوشان خاتمه یافت دارای حواشی بود که به شرح زیر است:

* در دقیقه 69 مسابقه پرتاب بطری از ضلع جنوبی ورزشگاه که هواداران استقلال در آن مستقر بودند فغانی داور بازی جریان مسابقه را متوقف کرده و پرتاب سنگ به دورن زمین را به ناظر بازی اطلاع دهد.

* هواداران استقلال در طول مسابقه چندین بار علیه علیرضا فغانی داور بازی که یک پنالتی به سود سپاهان اعلام کرده بود شعار سر دادند و او را سپاهانی خطاب کردند اما  امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال از هواداران تیم خود خواست شعار علیه داور را ادامه ندهند.

* یک دوربین در جریان بازی و نیمه دوم مسابقه اقدام به پوشش تصویری هوایی از بازی می کرد.

* برای اولین بار در جریان مسابقات لیگ برتر ایران اسپری محو شونده که در بازی‌های جام جهانی نیز مورد استفاده قرار گرفته بود در بازی استقلال و سپاهان استفاده شد.

* مهدی شریفی مهاجم سپاهان که بعد از گل سوم تیم اصفهانی به دلیل خوشحالی و شرکت در خوشحالی بازیکنان مصدوم شده بود دقایقی بعد با جواهیر سوکای مهاجم آلبانیایی سپاهان تعویض شد.

* تعدادی از هواداران تیم سپاهان و همچنین بخش عمده ای از هواداران تیم استقلال در طول مسابقه پشت درب‌های ورزشگاه ماندند و نتوانستند وارد ورزشگاه شوند.

* تکمیل ظرفیت ورزشگاه  فولاد شهر در این بازی بار دیگر جای خالی ورزشگاه نقش جهان در اصفهان را به مسئولان اصفهانی گوشزد کرد.

* محسن فروزان دروازه‌بان تیم استقلال در دقایق پایانی نیمه دوم بازی مرتکب یک اشتباه شد و واکنش هواداران تیم استقلال را به دنبال داشت.

* زلاتکو کرانچار در دقایق پایانی مسابقه به شدت نسبت به عملکرد بازیکنان تیمش معترض بود و از آنها می‌خواست که مانع این شود که استقلال را به طرف سپاهان حمله ور شود.

* شجاع خلیل‌زاده مدافع تیم سپاهان در دقیقه 90 از سوی داور بازی به دلیل خطا بر روی بازیکن تیم استقلال و دریافت کارت زرد دوم اخراج شد. وی که حاضر نبود زمین ورزشگاه را ترک کند با وساطت خلعتبری حاضر به ترک زمین شد اما هنگام خروج با دستان خود عدد 3 که نشانه 3 گل دریافتی تیم استقلال بود را به هواداران سپاهان نشان و مورد تشویق قرار گرفت.

* واکنش‌های دقایق پایانی شهاب گردان در این بازی به شدت مورد تشویق هواداران تیم سپاهان قرار گرفت.



:: موضوعات مرتبط: اخبار ورزشی , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








بزرگترین حماقتِ انسان در زندگی ، لبخند زدن به کسی است که ارزش نگاه کردن هم ندارد !

کد ِکج شدَنِ تَصآویر

کداهنگ برای وبلاگ

تصاوير زيباسازی|www.takwab.ir|تصاویرعاشقانه